Publications

Karsenti, T. et Collin, S. (2012). L’Agenda panafricain de recherche sur l’intégration pédagogique des TIC: synthèse de la Phase II. Montréal: CRIFPE.

Karsenti, T. et Collin, S. (2012). L’Agenda panafricain de recherche sur l’intégration pédagogique des TIC: synthèse de la Phase II. Montréal: CRIFPE.

Karsenti, T., Collin, S., Dupuis, A., Villeneuve, S., Dumouchel, G., & Robin, J.-P. (2012). Benefits and challenges of using laptops in primary and secondary schools: Results of the second investigation at the Eastern Townships School Board. Summary of main results. Montreal, QC: CRIFPE.

Karsenti, T. et Collin, S. (2012). L’Agenda panafricain de recherche sur l’intégration pédagogique des TIC: synthèse de la Phase II. Montréal: CRIFPE.

Karsenti, T., & Collin, S. (2011). Benefits and challenges of using laptops in primary and secondary school: An investigation at the Eastern Townships School Board. Highlights. Montreal, QC: CRIFPE.

Karsenti, T. et Collin, S. (2011). Avantages et défis inhérents à l’usage des ordinateurs au primaire et au secondaire : Enquête auprès de la Commission scolaire Eastern Townships. Faits saillants. Montréal, QC: CRIFPE.

Karsenti, T. et Collin, S. (2011).  Preparing for the future.  The Eastern Townships Schoolboard Laptop Initiative.  Singapore.  Singapore Ministry of Education.

Pages